SPECIFIC ASPECTS OF FOOD PRODUCTS RANGE MANAGEMENT IN LEADING RETAIL NETWORKS

PDF (Українська)

Keywords

range matrix
range policy
chain stores
food products
retailer
retail networks
retail range
management
format
efficiency

How to Cite

Havrylyshyn, V. V., & Oleksyn, I. I. (2019). SPECIFIC ASPECTS OF FOOD PRODUCTS RANGE MANAGEMENT IN LEADING RETAIL NETWORKS. Entrepreneurship and Trade, (24), 31-36. https://doi.org/10.36477/2522-1256-2019-24-04

Abstract

The article analyzes the main tendencies of development of Ukrainian food products network trade, identifies the leaders of the country's food retail market by the number of trading units and specifies the strategic vector for their development. The necessity of using retail range matrices as a methodical approach for management of the food products range is substantiated. The methodical approach to development of the range matrix based on the diagram of the degree of influence of food products on customers purchase decisions is proposed. The basic methods of development of the procurement regulations for goods included in the range matrix are considered. A set of parameters for assessing the efficiency of management of food products range in terms of the price criterion of the range matrix is established.

https://doi.org/10.36477/2522-1256-2019-24-04
PDF (Українська)

References

Біленький О. Ю. Вдосконалення системи управління асортиментом продукції : напрями та результативність / О. Ю. Біленький // Вісник ОНУ імені І. І. Мечникова. – 2013. – Вип. 1/1. – С. 31-37.

Виноградська А. М. Комерційне підприємництво: сучасний стан, стадії розвитку : монографія / А. М. Виноградська. – К. : Центр навчальної літерату-ри, 2004. – 807 с.

Власова Н. О. Роздрібні торговельні мережі: регіональні фактори розвитку : монографія / Н. О. Власова, О. В. Колчакова ; Харківський державний університет харчування та торгівлі. – Х., 2012. – 255 с.

Глєєва М. Г. Класифікація методів формування оптимального товарного портфеля компанії / М. Г. Глєєва, О. В. Зозульов [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2008_16.pdf.

Гончар Л. А. Структурування асортименту підприємства за його аналізом / Л. А. Гончар // Бюле-тень Міжнародного Нобелівського економічного форуму. – 2013. – № 1. – С. 89-96.

Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика [Текст] : підручник / В. Я. Кардаш. – К. : КНЕУ, 2010. – 240 с.

Кузьминчук Н. В. Формування асортиментної політики виробничого підприємства / Н. В. Кузьмин-чук, Т. М. Куценко, І. Ю. Тарасенко // Вісник НТУ “ХПІ”. – 2014. – № 66 (1108). – С. 76-83.

Павлова В. А. Дослідження торговельного асо-ртименту спеціалізованого магазину як основа його оптимального формування / В. А. Павлова // Бюле-тень Міжнародного Нобелівського економічного форуму : зб. наук. праць. – 2012. – № 1 (5).– С. 293-300.

Смольянінов А. Методи аналізу асортиментного портфеля підприємства / А. Смольянінов [Елек-тронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.iteam.ru/publications/marketing/section_28/article_2963.

Троян А. В. Особливості асортиментної політики підприємства в сучасних умовах господа-рювання / А. В. Троян // Ефективна економіка. – 2014. – № 1 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua.

Bilen'kyj, O. Yu. (2013), Vdoskonalennia sys-temy upravlinnia asortymentom produktsii: napriamy ta rezul'tatyvnist', Visnyk ONU imeni I. I. Mechnykova, vyp. 1/1, s. 31-37.

Vynohrads'ka, A. M. (2004), Komertsijne pidpry-iemnytstvo: suchasnyj stan, stadii rozvytku : monohrafi-ia, Tsentr navchal'noi literatury, Kyiv, 807 s.

Vlasova, N. O. and Kolchakova, O. V. (2012), Rozdribni torhovel'ni merezhi: rehional'ni faktory rozvytku : monohrafiia, Kharkivs'kyj derzhavnyj univer-sytet kharchuvannia ta torhivli, Kh., 255 s.

Hlieieva, M. H. and Zozul'ov, O. V. Kla-syfikatsiia metodiv formuvannia optymal'noho tovarno-ho portfelia kompanii, available at : http://probl-etsonomy.kpi.ua/pdf/2008_16.pdf

Honchar, L. A. (2013), Strukturuvannia asorty-mentu pidpryiemstva za joho analizom, Biuleten' Mizhnarodnoho Nobelivs'koho ekonomichnoho forumu, № 1, s. 89-96.

Kardash, V. Ya. (2010), Marketynhova tovarna polityka [Tekst]: pidruchnyk, KNEU, K., 240 s.

Kuz'mynchuk, N. V. Kutsenko, T. M. and Tarasenko, I. Yu. (2014), Formuvannia asortymentnoi polityky vyrobnychoho pidpryiemstva, Visnyk NTU “KhPI”, № 66 (1108), s. 76-83.

Pavlova, V. A. (2012), Doslidzhennia torhov-el'noho asortymentu spetsializovanoho mahazynu iak osnova joho optymal'noho formuvannia, Biuleten' Mizhnarodnoho Nobelivs'koho ekonomichnoho forumu : zb. nauk. prats', № 1 (5), s. 293-300.

Smol'ianinov A. Metody analizu asortymentnoho portfelia pidpryiemstva, available at : http://vvv.iteam.ru/publitsations/marketing/setstion_28/artitsle_2963.

Troian, A. V. (2014), Osoblyvosti asorty mentnoi polityky pidpryiemstva v suchasnykh umovakh hospodariuvannia, Efektyvna ekonomika, № 1, available at : http://vvv.etsonomy.nayka.tsom.ua.