СОЦІОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТОВАРОЗНАВЧИХ ХАРАКТЕРИСТИК МОЛОДІЖНОГО ВЗУТТЯ

  • Б. Возняк Інститут шкіряної промисловості
  • Н. Попович Інститут шкіряної промисловості
  • М. Беднарчук Львівський торговельно-економічний університет
  • О. Шумський Львівський торговельно-економічний університет
Ключові слова: молодіжне взуття, споживні властивості, соціологічне дослідження

Анотація

Результати проведеного дослідження свідчать, що найбільш вагомими критеріями купівлі взуття молоддю є його вартість та гарантійний строк експлуатації. Значна вагомість серед критеріїв купівлі взуття молоддю рекомендацій щодо вибору взуття за розміром і повнотою та рекомендацій щодо експлуатації взуття і догляду за ним – є об’єктивною підставою для детального розроблення цієї проблеми товарознавцями взуття, теоретичного розвитку і практичної реалізації консультаційної функції товарознавства. При експлуатації молодіжного взуття найбільше зношується жорсткий задник та носкова ділянка. Найчастіше купують молодіжне взуття особи чоловічої статі віком 27 років та жіночої статі 24 роки, які проживають у районних центрах, містах та селищах міського типу.

Посилання

1. Проблеми, напрями та чинники сприяння розвитку внутрішнього ринку України (реальний сектор економіки) : монографія / [за ред. чл.-кор. НАНУ А. І. Даниленка]. – К. : Ін-т екон. та прогноз. НАНУ, 2013. – 292 с.
2. Беднарчук М. С. Товарознавчі аспекти фор-мування національного ринку взуття : монографія / М. С. Беднарчук. – Львів : Видавництво ЛКА, 2009. – 476 с.
3. Дианич М. М. Ассортимент и качество одежды для детей / М. М. Дианич, Н. К. Кушнир, Б. Д. Семак. – К. : Тэхника, 1988. – 173 с.
4. Беднарчук М. С. До питання про гарантії виробників взуття для молоді / М. С. Беднарчук, В. П. Коновал, Н. І. Попович // Легка промисловість. – 2010. – № 3. – С. 37.
5. Рада закликала ЄП ввести додаткові торгові преференції для українських товарів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.5.ua/polityka-/rada-zaklykala-yep-vvesty-dodatkovi-torhovi-preferentsii-dlia-ukrainskykh-tovariv-148457.html.
6. Половніков І. І. Теоретичні та експеримен-тальні дослідження спортивного взуття для скейт-бордингу : монографія / І. І. Половніков, Н. І. Попо-вич, М. С. Беднарчук. – Львів : Видавництво ЛКА, 2012. – 404 с.
7. Про затвердження Рекомендацій щодо визна-чення характеру дефекту взуття та умов його екс-плуатації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.uapravo.net/data/base43/ukr43504.htm.
8. Розпродаж взуття та аксесуарів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://in-chat.com.ua/fo-rum/topic/47348.html.
9. Беднарчук М. С. Недоліки взуття для молоді, що виникають в межах гарантійного терміну його експлуатації / М. С. Беднарчук // Вісник Київ. нац. універс-ту технологій та дизайну, 2010. – № 5 (55). – С. 323-331.
10. Лиокумович В. Х. Структурный анализ качества обуви / В. Х. Лиокумович. – М. : Легкая индустрия, 1980. – 160 с.
11. Кушнір М. К. Товарознавство непродоволь-чих товарів. Ч. III. Товарознавство взуттєвих товарів / М. К. Кушнір, Н. П. Тихонова. – К. : НМЦ “Укоопосвіта”, 2001. – 266 с.
12. Затирка М. С. Напрями наукових дослі-джень взуття у провідних науково-дослідних уста-новах світу / М. С. Затирка, М. С. Беднарчук // Проблеми формування асортименту, якості і екологічної безпечності товарів : матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 12 листопада 2015 р.) : тези доповідей / [відп. ред. П. О. Куцик]. – Львів : Видавництво “Растр-7”, 2015. – С. 124-127.
13. Беднарчук М. С. Загальні закономірності формування і росту стоп підлітків та їх класифікація за найважливішими параметрами / М. С. Беднарчук // Вісник Хмельницького національного універси-тету. – 2011. – № 4 (179) – С. 117-122.
Опубліковано
2018-06-26
Розділ
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ТОВАРОЗНАВСТВА ТА ТЕХНОЛОГІЙ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ МАТЕРІАЛІВ І ТОВАРІ