АНАЛІЗ ТА ФОРМУВАННЯ ПУБЛІЧНИХ ОНЛАЙН СЕРВІСІВ

  • Й. I. Aбате Університет Пардубіце
Ключові слова: аналіз, електронний уряд у Аддіс-Абебі, Ефіопія, онлайн сервіси, веб-додаток, електронні послуги

Анотація

Дане дослідження стосується вивчення бар'єрів у сфері функціонування електронного уряду в Ефіопії. Основною метою цього дослідження є виявлення проблем та розробка відповідних рішень, пов'язаних із реєстрацією та оформленням паспортів громадян. У дослідженні розглядається поточна ситуація з функціонуванням електронного уряду в Ефіопії та аналізується ступінь охоплення населення країни державними онлайн сервісами. Внаслідок виявлених недоліків, автор пропонує створити сервісний онлайн-портал. Створення онлайн-порталу буде відбуватися з врахуванням аналізу літературних джерел, особистого досвіду автора та проведених вибіркових досліджень. У практичній частині дослідження запропоновано створення веб-додатку на основі HTML5, CSS3 та PHP. Веб-додаток містить детальну інформацію про користувача (претендента на паспорт), таку як повне ім'я, дата народження, адреса та інші атрибути. Дані завантажуються в базу SQL, яка в свою чергу передає їх у веб-додаток.

Посилання

1. Asgarkhani, Mehdi. 2015. The Effectiveness of e-Service in Local Government: A Case Study. 1479-439X, New Zealand: s.n., 2015.
2. Bedi, K., Singh, P.J. & Srivastava, S. (2011) government net: new governance opportunities for India.New Delhi: Sage.
3. Colm Reilly (Chair), Joe Horan, Robert Johnston, Charles Stanley-Smith, Prof. Des Vincent, Colm Butler. 2003. E GOVERNMENT, MORE THAN AN AUTOMATION OF GOVERNMENT SERVICES. Dublin: Information Society Commission, 2003.
4. D. Gilbert, P. Balestrini, D. Littleboy. 2004. The International Journal of Public Sector Management. Barriers and benefits in the adoption of e-government. 2004, Vol. 17. Danieli, Andrea Bardelli. 2008. Building eGovernment Websites. eGovernment for Develop-ment.2015.] [Cited: May. 2018]. http://www.egov-4dev.org/websites/basics/why.shtml.
5. Demeke Alehegne, Ethiopia strides in e-govern-ment: with committed leadership, Ethiopia Sep 2014 [Cited: May. 2018]. (http://aigaforum.com/articles/-Ethiopia-stride-e-government.pdf)
6. E-Government in developing countries: Experiences from sub-Saharan Africa. Schuppan, Tino. Schuppan, 2009. 1, s.l.: Government Information Quarterly;, Schuppan, 2009, Vol. 26. 35559278.
7. Gupta, Babita. 2008. eGovernment Strategies: ICT innovation in international public sector contexts. Adoption of ICT in a government organization in a developing country: An empirical study. 2008, Vol. 17, 2. 63
8. Heeks, Richard. 2005. Implementing and Managing eGovernment: An International Text. s.l. : SAGE Publications Ltd, 2005. 978-0761967927.
9. Holmes, D. (2001) eGov: eBusiness Strategies for Government. London, U.K.: Nicholas Brealey.
10. Horan, Ake Gronlund & Thomas A. 2005. Introducing e-Gov: History, Definitions, and Issues. [Online] 2005. [Cited: November 2016.] http://aisel.-aisnet.org/cais/vol15/iss1/39/.
11. Idowu1, A. P., Adeosun, O. O., Williams, K. O. 2014. Dependable Online Appointment Booking Sys-tem for NHis Outpatient in Nigerian Teaching hospitals. International Journal of Computer Science & Informa-tion Technology. 6. 59-73.
12. J. Zhang, S.S. Dawes, J. Sarkis. 2005. Journal of Enterprise Information Management. Exploring stakeholders‟ expectations of the benefits and barriers of e-government knowledge sharing. 2005, Vol. 1
13. Jyoti Choudrie, Anastasia Papazafeiropoulou, Ben Light. 2004. E-Government Policies for
14. Karl W. Sandberg, Yan Pan. 2007.The Role of Human Factors in Design and Implementation of Electronic Public Information Systems. s.l. : Springer Berlin Heidelberg, 2007. 0302-9743.
15. Keohane, R. O. and Nye, J. S. Introduction, In Nye, J. S. and Donahue, J.D. (editors), Governance in aGlobalization World. Washington, D.C.: Brookings Institution Press. 2000.
16. Kertesz, Sorin. 2002. Cost-Benefit Analysis of e-Government Investments. s.l.: Harvard University, Kennedy School of Government, 2002.
17. Kumar, Bijoy. 2013. Administrative Change and Innovation in India. 2013. 64
18. L.L. Tung, O. Rieck. 2005. Journal of Strategic Information Systems. Adoption of electronic govern-ment services among business organizations in Singapore. 2005, Vol. 14.
19. Lockhart, J., 2015. PHP The Right Way. [Online] Available at: http://www.phptherightway.com/ [Accessed 05 November 2016].
20. Morven McLean, Tawfik Jelassi. 2004. The role of information and communication technologies in the modernization of government. Paris, France: Ecole Nationale des Ponts et Chaussees, 2004.
21. Network, M. D., 2015. Mozilla Developer Network: Cascading Style Sheets. [Online] Available at: https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/CSS/Syntax [Accessed 5 May 2018].
22. Okot-Uma, R.W. (2000) Electronic Gover-nance: Re-inventing Good Governance. London, U.K.:Commonwealth Secretariat. pp. 4-5.[Online] Commonwealth Telecommunications Organisation, 19 October 2008. [Cited: 21 March study. 2008, Vol. 17, 2.]
23. Rahman, Hakikur. 2008. Social and Political Implications of Data Mining: Knowledge Management in E-Government. s.l. : Information Science Reference, 2008. p. 16.
24. Sharma, S. K. (2016) An E-Government Services Framework, Encyclopedia of Commerce, E-Government and Mobile Commerce, Mehdi Khosrow-Pour, Information Resources Management Association, Idea Group Reference, USA, pp. 373-378. 2016.
25. Sharma, S. K. and Gupta, J. N. D. (2013) Building Blocks of an E-government – A Framework, Journal of Electronic Commerce in Organizations, (1:4), 2003, pp. 34- 48.
Опубліковано
2018-06-26
Розділ
ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ