ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОГО КОМПЛЕКСУ В В2В МАРКЕТИНГУ

  • І. В. Бойчук Львівський торговельно-економічний університет
Ключові слова: комунікаційний комплекс, В2В маркетинг, засоби комунікації, підприємство, маркетингова діяльність, промисловий ринок.

Анотація

Анотація. В статті розглянуто специфіку підбору комунікаційного комплексу з врахуванням особливостей В2В маркетингу для забезпечення перспективного розвитку підприємств. Визначено послідовність процесу формування комплексу маркетингових комунікацій і їх основні завдання для промислових ринків. Проведено групування комунікаційних засобів у В2В маркетингу з врахуванням специфіки їхнього впливу на промислового покупця. Проаналізовано основні засоби прямого впливу: персональний продаж, участь у виставках і спеціалізованих салонах, інформаційних семінарах, презентаціях і демонстраціях промислових товарів. Визначено умови посилення репутації підприємств шляхом передачі інформації через засоби непрямого впливу: друковану рекламу, поштову розсилку, буклети і каталоги, рекламно-інформаційні листівки. Обґрунтовано доцільність використання Інтернету як персоніфікованого підходу до комунікації з цільовою аудиторією.

Посилання

1. Експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vrk.org.ua/ad-market/
2. Бернет Дж. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Дж. Бернет, С. Мориарти; [пер. с англ., под ред. С. Г. Божук]. ‒ СПб. : Питер, 2001. ‒ 864 с.
3. Ромат Е. В. Маркетинг: от этического к социально ответственному / Е. В. Ромат // Маркетинг и реклама. – 2014. - № 40-47.
4. Окландер М. А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки : монографія / М. А. Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан. – Одеса : Астропринт, 2011. – 232 с.
5. Тєлєтов О. С. Особливості організації системи маркетингових комунікацій підприємств-виробників промислової продукції / О. С. Тєлєтов, І. С. Шумський // Механізм регулювання економіки. - 2008. – № 2. - С. 130-140.
6. Прошкіна Н. В. Проблеми управління маркетингом та комунікаціями на промислових підприємствах в сучасних умовах / Н. В. Прошкіна // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2014. – № 6. – С. 111-115.
7. Носань Н. С. Персональний продаж як ефективний елемент маркетингових комунікацій промислових підприємств / Н. С. Носань // Агросвіт. - 2016. – № 19. - С. 19-23.
8. Шилова М. Директ-маркетинг в системе продаж компании / М. Шилова // Маркетинг и реклама. - 2010. – № 09. - С. 61-70.
9. Волошина Н. О рекламно-сувенирных коммуникациях В2В-маркетинга / Н. Волошина // Маркетинг и реклама. - 2011. – № 4 (176). - С. 51-53.
10. Возняк О. С. Передача маркетингової інформації в процесі комунікацій з ринком / О. С. Возняк // Маркетинг в Україні. ‒ 2010. ‒ № 3. ‒ C. 31-45.
Опубліковано
2018-06-26
Розділ
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ: ФАКТОРИ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ