Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі

Поточний номер

№ 13 (2025)

Галузь науки: економічні

Періодичність: 4 рази на рік

Мова видання: українська, англійська, польська

Реєстрація суб'єкта у сфері друкованих медіа: Рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 2512 від 08.08.2024 року

Ідентифікатор медіа: R30-04403

Фахова реєстрація (категорія «Б»): Наказ Міністерства освіти і науки України № 1017 від 27 вересня 2021 року (додаток 3)

Спеціальності: С1 Економіка та міжнародні економічні відносини; D3 Менеджмент; D5 Маркетинг; J2 Готельно-ресторанна справа та кейтеринг; J3 Туризм та рекреація.

Метою журналу є сприяння оприлюдненню результатів емпіричних та теоретичних досліджень науковців, забезпечення умов публічного обговорення та апробації результатів досліджень, створення платформи для обміну ідеями та результатами досліджень серед українських та зарубіжних вчених.

Завдання журналу: обговорення змісту, проблем та перспектив розвитку теорії і практики у сфері туризму та готельно-ресторанної справи; сприяння створенню середовища, що забезпечує взаємодію між провідними фахівцями та молодими вченими; активізація розвитку міжнародного співтовариства фахівців з теорії та практики економічних досліджень індустрії туризму та гостинності; публікація статей дослідників різних регіонів України та міжнародного наукового простору для вільного обміну думками через публікацію відповідних наукових матеріалів.

Реферативні бази даних: Vernadsky National Library, Google Scholar, Index Copernicus, Crossref, OUCI.

ISSN: 2786-4812 (Print), 2786-4820 (Online)

DOI: 10.32782/tourismhospcee

Статті

О. О. Ахмедова, І. О. Своєволін
5-10
ОЦІНКА ТЕНДЕНЦІЙ В’ЇЗНОГО ТУРИЗМУ ЗА ДОПОМОГОЮ ЛІНІЙНОГО РЕГРЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-13-1
PDF (English)
О. О. Долинська, І. М. Шоробура, Т. Г. Гільберг
11-16
РОЛЬ РЕКЛАМИ У ПРОСУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-13-2
PDF
І. О. Єрмаков
17-21
РОЛЬ І МІСЦЕ СОЦІОСИНЕРГЕТИКИ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-13-3
PDF
О. В. Лазарєва, Н. С. Новотарська, А. С. Іващенко
22-28
ЕКОНОМІКО-ЕКОЛОГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ЗЕМЕЛЬ У ПІСЛЯВОЄННИЙ ЧАС
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-13-4
PDF
Ю. Б. Миронов
29-34
КОНЦЕПЦІЯ «ВСЕСВІТНЬОГО ТУРИЗМУ»
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-13-5
PDF
С. Е. Мороз, О. В. Калашник
35-41
ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК КАТАЛІЗАТОР ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ ІННОВАЦІЙ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-13-6
PDF
М. К. Турчиняк, Б. Я. Полотай, О. М. Кулинич
42-50
КРАФТОВЕ ВИРОБНИЦТВО – ОСНОВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-13-7
PDF
В. С. Церклевич, Г. В. Діль
51-61
МОДЕРНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ СТАРОВИННИХ РЕЦЕПТІВ В КОНЦЕПЦІЇ РЕСТОРАНУ «LOCAL FOOD»: ВІД ГАСТРОНОМІЧНОЇ ІСТОРІЇ – ДО РЕСТОРАННОГО БРЕНДУ
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-13-8
PDF
Р. П. Шерстюк, І. І. Стойко, М. М. Шевелюк
62-71
СТАНДАРТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ І ЇХ ВПЛИВ НА ЗАДОВОЛЕНІСТЬ І ЛОЯЛЬНІСТЬ КЛІЄНТІВ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-13-9
PDF
Переглянути всі випуски