№ 13 (2025): Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі

Статті

О. О. Ахмедова, І. О. Своєволін
5-10
ОЦІНКА ТЕНДЕНЦІЙ В’ЇЗНОГО ТУРИЗМУ ЗА ДОПОМОГОЮ ЛІНІЙНОГО РЕГРЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ
PDF (English)
О. О. Долинська, І. М. Шоробура, Т. Г. Гільберг
11-16
РОЛЬ РЕКЛАМИ У ПРОСУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
PDF
І. О. Єрмаков
17-21
РОЛЬ І МІСЦЕ СОЦІОСИНЕРГЕТИКИ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
PDF
О. В. Лазарєва, Н. С. Новотарська, А. С. Іващенко
22-28
ЕКОНОМІКО-ЕКОЛОГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ЗЕМЕЛЬ У ПІСЛЯВОЄННИЙ ЧАС
PDF
Ю. Б. Миронов
29-34
КОНЦЕПЦІЯ «ВСЕСВІТНЬОГО ТУРИЗМУ»
PDF
С. Е. Мороз, О. В. Калашник
35-41
ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК КАТАЛІЗАТОР ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ ІННОВАЦІЙ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
PDF
М. К. Турчиняк, Б. Я. Полотай, О. М. Кулинич
42-50
КРАФТОВЕ ВИРОБНИЦТВО – ОСНОВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
PDF
В. С. Церклевич, Г. В. Діль
51-61
МОДЕРНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ СТАРОВИННИХ РЕЦЕПТІВ В КОНЦЕПЦІЇ РЕСТОРАНУ «LOCAL FOOD»: ВІД ГАСТРОНОМІЧНОЇ ІСТОРІЇ – ДО РЕСТОРАННОГО БРЕНДУ
PDF
Р. П. Шерстюк, І. І. Стойко, М. М. Шевелюк
62-71
СТАНДАРТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ І ЇХ ВПЛИВ НА ЗАДОВОЛЕНІСТЬ І ЛОЯЛЬНІСТЬ КЛІЄНТІВ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
PDF